زمان مطالعه: 3 دقیقه

لیست کامل وسایل مورد نیاز باشگاه ورزشی: از ورزشکاران حرفه‌ای تا علاقمندان

لیست تجهیزات مورد نیاز باشگاه ورزشی

می خوام برم باشگاه چی ببرم؟

ساک ورزشی، اولین وسیله ای که به آن نیاز دارید ساک ورزشی است. برای قرار دادن تمامی وسایل های مورد نیاز و حمل آنها به باشگاه به یک ساک نسبتا بزرگ و مستحکم نیاز دارید.

بطری آب مهمترین گزینه است! مهم ترین وسیله برای رفتن به باشگاه و انجام انواع ورزش های دیگر مثل کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی و … بطری آب است. توجه داشته باشید که هیدراته نگهداشتن بدن در هنگام تمرین بسیار مهم و حیاتی است. داشتن یک بطری آب در ساک ورزشی کمک می کند با آسودگی خیال برای تمرین آماده شوید، کالاکودک توس با تولید قمقمه ورزشی دکمه ای دارای سیستم قفل شونده و ضد چکه سعی بر این داشته که نیاز شما را برآورده سازد. اگر تمایل داشته باشید می توانید هنگام مراجعه به باشگاه از آب های طعم دار استفاده کنید. مهم این است که همراه داشتن آب را فراموش نکنید. هر چه مدت طولانی تر و با شدت بیشتری ورزش کنید، نوشیدن مایعات، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

کفش ورزشی مناسب، کفش مناسب برای باشگاه یکی دیگر از ملزومات ضروری است. همانطور که می دانید با کفش های خارج از باشگاه نمی توانید به تمرین در باشگاه بپردازید. یک جفت کفش راحت، سبک و مناسب را همراه خود داشته باشید.

تعریف فود گرید و انواع پلاستیک های فود گرید

لباس ورزشی از وسایل مورد نیاز باشگاه است، لباس ورزشی باید راحت، تمیز و مناسب با ورزش تخصصی شما باشد.

جوراب، برای رفتن به باشگاه حتما یک جفت جوراب اضافه با خود ببرید. به هیچ عنوان از کفش ورزشی بدون جوراب استفاده نکنید. همانطور که می دانید در حین ورزش پاها در داخل کفش عرق می کنند. بی توجهی به بهداشت پاها می تواند برای شما دردسر ساز شود. پس لازم است یک جفت جوراب ورزشی را همراه داشته باشید و بعد از تمرین نیز آن را تعویض کنید.

حوله برای خشک کردن عرق، عرق کردن در هنگام تمرینات ورزشی امری طبیعی است و نمی توان با آن مقابله کرد. بهتر است یک حوله شخصی همراه داشته باشید تا بتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

لیست وسایل مورد نیاز باشگاه ورزشی

دئودورانت یا عرق گیر، این وسیله از جمله وسایل بهداشتی و مهم است که هر ورزشکاری باید همراه خود داشته باشد و قبل و بعد از تمرین از آن استفاده کند. باشگاه محیطی گروهی است و توجه به بهداشت آن مسئولیت همه افراد است.

میان وعده؛ یکی دیگر از وسایل مورد نیاز باشگاه است، بهتر است یک میان وعده سبک با خود داشته باشید تا بعد از پایان تمرین آن را میل کنید. توصیه ما این است که خوراکی مورد نظر شما حاوی پروتئین باشد تا بتواند در ساخت عضله به شما کمک کند. به عنوان مثال یک عدد شکلات بار پروتئینی، مکمل پروتئین وی یا سفیده تخم مرغ می توانند انتخاب های خوبی باشند.

ملزومات دوش گرفتن، برخی از باشگاه ها مجهز به حمام هستند و ورزشکاران می توانند بعد از پایان تمرین دوش بگیرند.

تعریف فود گرید و انواع پلاستیک های فود گرید