فروشگاه

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات KKT

قوانین و مقررات استفاده از وب سایت کالا کودک توس KKT

استفاده از محتوای سایت و محصولات و دسترسی به وب سایت

1- خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

2- محصولات درج شده در سایت صرفا جهت نمایش و اطلاع رسانی بیشتر در مورد محصولات به شما مخاطبین می باشد و برای خرید محصولات می بایست از طریق فروشگاه ها  و داروخانه های موجود در سطح شهر استفاده نمایید.

3- مالکیت معنوی محتویات سایت “کالا کودک توس KKT” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به “شرکت کالا کودک توس KKT”می باشد.

4- عدم انطباق کالای خریداری شده با توضیحات و تصاویر محصولات در سایت را می توانید از طریق فرم ثبت شکایات با ما در میان بگذارید.

5- هر گونه نظر انتقادات و پیشنهادی دارین می توانید از طریق فرم ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید.

مالکیت حقوقی

1- تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. هیچ یک از محتوای ما کپی برداری از منابع داخلی و فارسی نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شده اند.

2- به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از آن با ذکر آدرس وب سایت هما و همچنین کسب اجازه از مدیر وب سایت از طریق فرم تماس با ما بلا مانع است.

3- همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وب سایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است. در غیر این صورت ما این اجازه را به خود می‌دهیم تا از فرد و وب سایت کپی کننده شکایت نمائیم.

حریم شخصی افراد

1- هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند.

2- برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت.

3- اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.