زمان مطالعه: 4 دقیقه

ملزومات اولیه نوزاد یا فهرست لوازم شیردهی که والدین باید آن ها را فراهم کنند:

وقتی متوجه می شوید که صاحب فرزند شده اید، باید به هزاران چیز در آن واحد فکر کنید. این مورد بسیار هیجان انگیز، اما در عین حال بسیار استرس زاست. بنابراین آماده کردن چک لیست لوازم مورد نیاز و اقدام مطابق با آن بسیار کمک کننده خواهد بود.

فهرست لوازم شیردهی کودک

برای کمک به شما، ما این راهنما را برای همه موارد ضروری که برای مراقبت از نوزاد تازه متولد شده خود نیاز دارید تهیه کرده ایم:

چه زمانی شروع به خرید وسایل کودک کنیم:

هیچ زمان «عالی و دقیقی» برای شروع خرید اقلام کودک وجود ندارد، اما بیشتر والدین در سه ماهه دوم بارداری شروع به خرید می کنند، با این حال، اقلامی نظیر ویتامین های بارداری مانند اسید فولیک و ویتامین دی و دیگر مکمل ها با مشورت پزشک، در طول سه ماهه اول بارداری لازم است.

فهرست لوازم ضروری نوزاد شما:

پیشنهاد ما این است که قبل از خرید در حجم زیاد، مقدار فضای در نظر گرفته شده داخل منزل را مد نظر قرار دهید و از خرید های ناگهانی بپرهیزید. همچنین به یاد داشته باشید که بسیاری از اقلام موجود در این فهرست از طرف خانواده و دوستان به شما هدیه داده خواهند شد.

راهنمای خرید شورت آموزشی | بهترین شورت آموزشی کودک

دو کودک در حال شیر خودن از شیرخوری

اقلام ضروری برای تغذیه و شیردهی نوزاد:

  • سوتین شیردهی، محافظ(رابط)سینه: اگر قصد دارید توسط سینه مادر کودک خود را تغذیه کنید، خرید این دو محصول به شما توصیه می شود. محافظ(رابط سینه) بی بی لند به مادرانی که نوک سینه فرورفته یا زخم شده دارند کمک ویژه ای خواهد کرد.
  • شیردوش: اگر می‌خواهید شیر خود را با شیشه شیر به نوزاد بدهید، برای دوشیدن شیر به یک شیردوش نیاز دارید، شیردوش بی بی لند در رنگ های دخترانه و پسرانه در سبد کالایی این برند وجود دارد که براساس سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید. برای تهیه این محصول شما می توانید بر روی این متن کلیک کنید و یا از سایت ما بازدید نمایید.
  • شیرخشک: اگر قصد دارید نوزاد خود را با شیرخشک تغذیه کنید، بهتر است شیرخشک را قبل از به دنیا آمدن نوزادتان تهیه کنید. پزشک یا کارشناسان بهداشت می‌توانند به شما کمک کنند تا از بین برندهای مختلف شیرخشک موجود بازار یک مورد را انتخاب نمایید.
  • شیشه شیر نوزاد: استفاده از شیشه شیر این امکان را ایجاد می کند تا با استفاده از آن، به کودک، شیر خود یا شیرخشک بدهیدکه انواع مختلفی از شیشه شیر وجود دارد، می توانید انواع مختلف شیشه شیرهای بی بی لند را در سایت مشاهده و بررسی نمایید.
  • سرشیشه: هنگامی که شیشه شیر را تهیه کردید، نیاز به سرشیشه های جایگزین نیز خواهید داشت تا در صورت پارگی یا کثیف شدن بتوانید از سرشیشه جایگزین استفاده نمایید. پیشنهاد می شود انواع سرشیشه های فندقی و سرشیشه ارتودنسی بی بی لند را در سایت بررسی کنید و بر اساس نوع شیشه شیر و نیاز خود، سرشیشه یدک/جایگزین خود را انتخاب نمایید.
  • پیشبند نوزاد: غذا دادن به نوزاد ممکن است کمی با کثیف کاری همراه باشد. پیشبند نوزاد می تواند به تمیز و خشک ماندن لباس کودک کمک کند، پیش بند ضد آب بی بی لند بر اساس سلیقه های مختلف با طرح های گوناگون به بازار عرضه می شود.
تاریخچه پستانک از قدیم تا به امروز

لوازم شیردهی نوزاد

وسایل و لوازم ضروری تعویض نوزاد

  • زیرانداز کودک: جهت تعویض پوشک کودک نیاز به زیراندازی خواهید داشت که در برابر نم و پس دهی نیز مقاوم باشد، زیرانداز بی بی لند با رعایت تمام موارد موردنیاز ، در ابعادی استاندارد تولید می شوند که می توانید اطلاعات بیشتر را از سایت kktco.com بدست آورید.
  • پوشک، دستمال مرطوب بچه و کرم ضدسوختگی: سه وسیله ضروری در زمان تعویض هستند که باید همیشه همراه شما باشند. توصیه می کنیم همه این موارد را در کیف خود نگهداری کنید و قبل از تمام شدن آن ها را شارژ نمایید تا همیشه در دسترس باشند.
  • ضدعفونی کننده دست: نگه داشتن مواد ضدعفونی کننده دست راهی عالی برای از بین بردن باکتری ها در شرایط تعویض اضطراری است و شرایطی ایمن و بهداشتی را برای شما و کودکتان فراهم می کند.