زمان مطالعه: 5 دقیقه

تعاریف و اصطلاحات در KKT

در این مطلب قصد داریم اصطلاحات و تعاریف موجود در محصولات KKT را که در هر محصول ذکر شده را تعریف کنیم.

اصطلاحات و تعاریف:

سرشیشه فندقی آنتی کولیک

سرشیشه فندقی آنتی کولیک Round Anti-Colic Silicone Nipple :

طراحی منحصر به فرد سرشیشه های فندقی بی بی لند ، اقتباس گرفته شده از سینه مادر است که به علت نرمی اختصاصی مواد به کار رفته ، با ایجاد فشار استاندارد برروی لثه ، به ساختار فک و فرایند رویش دندان کودک آسیب نمی‌رساند. سیستم آنتی کولیک این سرشیشه با ایجاد جریان هوای استاندارد در داخل بطری ، از کیپ شدن سرشیشه در هنگام مکیدن جلوگیری می‌کند و در نتیجه، جریان یکنواخت تغذیه ، درد های کولیکی کودک را کاهش می دهد.

سیستم پوششی ضد چکه
سیستم پوششی ضد چکه One Handed Slider Opens The Straw:

قمقمه های نی‌دار بی بی لند با طراحی منحصر به فرد خود سبب راحتی در نوشیدن مایعات می شود. تمام قسمتهای قمقمه نی دار بی بی لند (به جز سوپاپ) قابلیت تفکیک، شستشو و مونتاژ مجدد را دارا هستند. سیستم پوششی ضد چکه روی نی که به سادگی بر روی آن حرکت می کند از ریزش مایعات جلوگیری می‌نماید. بنابراین اطمینان خاطر برای حمل در کیف ، برای کودک شما فراهم می نماید.

فهرست لوازم شیردهی به نوزاد

سرشیشه ارتودنسی آنتی کولیک - ضد نفخ

سرشیشه ارتودنسی آنتی کولیک – ضد نفخ Orthodontic Anti-Colic Silicone Nipple:

طراحی منحصر به فرد نوک سرشیشه ارتودنسی بی بی لند  منطبق با ساختار لثه و زبان کودک است  که از رشد نامناسب دندان و فک کودک جلوگیری کرده و به مکیدن آسان وی کمک می‌کند. سیستم آنتی کولیک این سرشیشه با ایجاد جریان هوای استاندارد در داخل بطری ، ازکیپ شدن سرشیشه در هنگام مکیدن جلوگیری می‌کند و در نتیجه، جریان یکنواخت تغذیه ، درد های کولیکی کودک را کاهش می دهد.

سرشیشه آبمیوه خوری دارای سیستم آنتی کولیک

سرشیشه آبمیوه خوری دارای سیستم آنتی کولیک Advanced Anti-Colic Value: 

سرشیشه های آبمیوه خوری بی بی لند با سیستم منحصر به فرد و طراحی عریض در قسمت نوک سرشیشه ،قابلیت استفاده برای نوشیدن انواع آبمیوه را برای کودک شما فراهم می آورد . این قابلیت جریان بدون وقفه ای را ایجاد می کند که برای انتقال مایعات غلیظ مناسب است.  سیستم آنتی کولیک این سرشیشه با ایجاد جریان هوای استاندارد در داخل بطری ، ازکیپ شدن سرشیشه در هنگام مکیدن جلوگیری می‌کند و در نتیجه، جریان یکنواخت تغذیه ، درد های کولیکی کودک را کاهش می دهد.

پستانک سیلیکون ارتودنسی

پستانک سیلیکون ارتودنسی Orthodontic Silicone Pacifier:

نوک پستانک تمام سیلیکون ارتودنسی بی بی لند بر اساس شکل طبیعی کام و لثه کودک طراحی شده است که  مانع از رشد طبیعی دندان و لثه وی نمی شود.

پستانک سیلیکون فندقی

پستانک سیلیکون فندقی Round Silicone Pacifier:

نوک گرد و نرم سرپستانک های فندقی بی بی لند با ایجاد فشار یکنواخت برروی لثه به ساختار فک آسیب نمی رساند و  متناسب با فرم دهان کودک ساخته شده که حس  شیر دهی طبیعی مادر را برای کودک شما  تداعی می  کند.

نشان سیب سلامت چیست؟

پستانک شب تاب

پستانک شب تاب Glows In The Dark:

دسته شب‌تاب پستانک بی بی لند در تاریکی و پس از چند دقیقه به بیشترین سطح درخشش خود می رسد.

لوگوی قاشق سیلیکون حرارتی Thermal silicone spoon

قاشق سیلیکون حرارتی Thermal silicone spoon:

کنترل دمای غذای کودک جهت جلوگیری از آسیب به دهان و لثه کودک الزامی است. با استفاده از قاشق حرارتی بی بی لند بهترین و مناسب ترین دما را برای غذای کودک انتخاب کنید. نوک قاشق حساس به دمای این محصول در دمای بالاتر از 40 درجه تغییر رنگ داده و این هشدار را میدهد که دمای غذا ممکن است دهان کودک را بسوزاند.

شما همچنین می توانید در مورد BPA یا بیسفنول آ ،فود گرید و سیب سلامت مطالب زیر را مطالعه نمایید:

BPA Free

بیسفنول آ چیست؟